Najważniejsze elementy promocji własnej firmy w sieci. Sprawdź, jak być widocznym!

Trudno sobie dziś wyobrazić funkcjonowanie firmy bez jej reklamowania w internecie. Tutaj bowiem skupia się aktywność potencjalnych klientów, a ponadto sieć oferuje mnóstwo sposobów na dotarcie do nich. Tym razem skupimy się na dwóch najskuteczniejszych, czyli na pozycjonowaniu i reklamie AdWords. W jaki sposób zaplanować działania, żeby firma odniosła sukces? Na czym się skupić? Odpowiedzi na te pytania ( i na wiele innych) znajdziesz w poniższym artykule

Czym jest to całe pozycjonowanie? Zyskaj wiedzę potrzebną do promowania firmy

Na pewno nie raz spotkałeś się z angielskim skrótem SEO, który można rozwinąć jako „search engine optimization”, czyli po prostu dostosowanie treści i zawartości strony do wymogów wyszukiwarki. Dziś to jednak nie wystarczy: eksperci, tacy jak firma Inseo, zalecają jeszcze, by zarówno witryna, jak i to, co się w niej znajduje, było wartościowe oraz przyjazne użytkownikowi. Pozycjonowanie polega więc na zwiększeniu widoczności strony w wynikach wyszukiwania przy jednoczesnym zainteresowaniu odbiorców treścią. To skutkuje pomnożeniem ruchu w witrynie, a także większą sprzedażą produktów czy usług.

Wspomniane już pozycjonowanie obejmuje również pozyskiwanie dobrej jakości linków zewnętrznych z innych stron. Jeśli do Twojej witryny firmowej prowadzą odnośniki ze stron o wzorowej reputacji, podnosi to jej pozycję w oczach Google oraz w świadomości potencjalnego klienta. W jaki sposób zdobyć takie linki? Najprostszym sposobem jest aktywność na tematycznych forach internetowych, blogach czy w mediach społecznościowych. Możesz też współpracować z partnerami biznesowymi albo zamieszczać teksty na portalach związanych z Twoją branżą.

Do reklamowania firmy możesz wykorzystać także Google AdWords

SEO jest procesem długofalowym. Wyniki podjętych działań pozostają w wyszukiwarce na długo, ale do ich osiągnięcia potrzeba czasu. Jeżeli nie masz go za wiele, bo na przykład Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą sezonową, warto zainwestować w kampanię Google AdWords, obecnie znaną jako Ads. Dzięki jej zastosowaniu strona firmy może pojawić się na początku wyników wyszukiwania już w 48 godzin. Odbywa się ona na zasadzie „pay per click”, co oznacza, że zapłacisz jedynie za kliknięcie użytkownika w reklamę. Reklama PPC może

funkcjonować jako samodzielna kampania albo wspomagać działania SEO. Dzięki temu Twoja witryna będzie obecna w wyszukiwarce przez cały rok, a podczas wysokiego sezonu dodatkowo zyska na widoczności.

czytaj dalej...

udostępnij na:

REKLAMA

najnowsze