Jak przygotować efektowne stoisko targowe jak najmniejszym kosztem? Poznaj porady ekspertów z branży reklamowej!

Nawet najlepszy produkt nie podbije rynku, jeżeli nikt się o nim nie dowie. Zaplanowanie kampanii reklamowych we wszystkich kanałach komunikacji to wielkie wyzwanie – szczególnie przy mocno ograniczonym budżecie na marketing. Dlatego takie okazje jak targi, na które ciągną tłumy potencjalnych klientów i dziennikarzy, trzeba wykorzystywać do maksimum. Wcale nie trzeba wydawać na to fortuny, aby osiągnąć założone cele! Specjaliści z firmy EXACT przygotowali garść przydatnych propozycji, które warto wdrożyć w życie

Zainwestuj w trwałe materiały ekspozycyjne, z których będziesz korzystać wielokrotnie

Atrakcyjna oprawa wizualna to jeden z najważniejszych elementów całego firmowego stoiska. Trzeba skutecznie przyciągnąć uwagę uczestników, co w tłumie wystawców wcale nie przychodzi łatwo. Tak naprawdę wszystko zaczyna się na etapie projektu – opracowanie grafiki oraz pozostałych elementów powinny poprzedzić rzetelne badania wśród konsumentów. Znając preferencje swojej grupy docelowej znacznie łatwiej przygotować taką prezentację, która faktycznie wyróżni się na tle konkurencji.

Eksperci EXACT podpowiadają, żeby poświęcić trochę czasu na dobór odpowiednich nośników. Niektóre okazują się dość delikatne i czasami okazuje się, że po przetransportowaniu do innego miasta nie nadają się już do użytku. Dokładnym przeciwieństwem takich materiałów ekspozycyjnych będzie chociażby roll up – schowanie grafiki w solidnej podstawie doskonale chroni ją przed przypadkowym rozerwaniem. Dzięki wysokiej trwałości systemów reklamowych spokojnie można je prezentować podczas kilku kolejnych targów.

Postaw na rozwiązania maksymalnie ergonomiczne. Roll up łatwo zwinąć i przenieść w inne miejsce

Marketerzy są zgodni: spójność przekazu i konsekwentne podkreślanie tych samych atutów stanowi najskuteczniejszy sposób budowania świadomości marki wśród odbiorców. A chyba nikomu nie trzeba przypominać, że konsumenci wydają pieniądze na to, co wydaje im się znajome oraz budzi określone, z reguły pozytywne skojarzenia. Z punktu widzenia targowych wystawców oznacza to, iż należy kreować wizerunek według długofalowego planu. Każda zmiana akcentu powoduje, że przekaz komunikacji marketingowej ulega rozmyciu – w konsekwencji zmniejsza się jego skuteczność. Dla ograniczania kosztów udziału firmy w kolejnych wydarzeniach warto stosować lekkie, kompaktowe nośniki: proste w transporcie i szybkie do rozstawienia. Dzięki roll upom postawienie stoiska zajmie zdecydowanie mniej czasu, który będzie można przeznaczyć na inne, istotne dla efektu końcowego zadania. Dobrze przemyślane, precyzyjnie zorganizowane wyjazdy na branżowe wydarzenia pochłaniają mniej środków niż improwizacja i dość typowe w Polsce podejście „jakoś to będzie”.

czytaj dalej...

udostępnij na:

REKLAMA

najnowsze