Jeśli po ostatnich turbulencjach w algorytmie wyszukiwarki zmuszeni jesteście na nowo szukać usług fachowców od pozycjonowania, nie powinniście decydować się na pierwsze oferty, jakie napotkacie. Poniżej postaramy się pokrótce przedstawić kilka podstaw nowego ładu w świecie optymalizacji stron, abyście w razie potrzeby mogli nadążyć za metodami najskuteczniejszych profesjonalistów i lepiej śledzić ich postępy

Skuteczniejsze SEO koncentruje się na użytkowniku

Oczywiście poszukiwania odpowiedniej agencji opierają się na czytaniu rekomendacji, analizowaniu case studies a także na rozpytywaniu w naszej sieci kontaktów. Jeśli jednak dobrze czujemy się surfując po internecie i nie stronimy od przyswajania wiedzy, możemy najzwyczajniej zacząć od lektury branżowych blogów upatrzonych przez nas agencji. Po zestawieniu z sobą kilku artykułów opiewających podobne tematy powinniśmy być w stanie zdecydować, kto może pochwalić się największą ekspertyzą. Specjalistów w 2018 roku poznamy po tym, że ich klienci, nawet po ostatnich modyfikacjach działania mechanizmu wyszukiwania pozostają na czołowych lokatach w liście wyników wybranych zapytań. Search Engine Optimization, czyli doceniane wszem i wobec SEO od zawsze polega na dostosowaniu budowy, wyglądu, zawartości oraz funkcjonalności strony do wymogów stawianych przez algorytmy korporacji z Mountain View. Sprostawszy technicznym wytycznym Google, możemy jednak z jeszcze większym entuzjazmem pomyśleć o doznaniach przeciętnego użytkownika, do którego kierujemy ofertę. Do tego skłaniają też ostatnie modyfikacje procedur wyszukiwarki. Koniec końców, każdy dobry seowiec powinien doskonale wiedzieć, że zadowolony czytelnik spędzi u nas więcej czasu (dwell time) oraz klikając przejrzy niejedną podstronę – oba faktory przekładają się wprost na ranking stron (źródło: https://afterweb.pl/).

Pozycjonowanie na nowych zasadach to podstawa

Szukając idealnej usługi SEO, powinniśmy mimo wszystko wypatrywać firm, które pod jednym dachem załatwiają także resztę procesu pozycjonowania. Choćby dlatego, że w razie potrzeby od ręki będziemy mogli wykonać potrzebne audyty i ewaluacje dotyczące sieci linków, ważnych w tym roku wzmianek o marce oraz zachowania internautów wewnątrz serwisu. Wszystko to, zgodnie z obecnymi trendami, powinno postawić diagnozę i postulat modelowania nowego contentu  pod mniejszym rygorem słów kluczowych. Owszem, frazy nadal pozostają ważne, jednak dalece bardziej premiowane jest specjalistyczne, niszowe i kontekstowe podejście do rozwiązywania problemów użytkownika. Oparty o uczenie maszynowe kod wyszukiwarki rozpozna zakres i szczegółowość waszych artykułów, przez co chętniej wyświetli je w organicznych wynikach, chociażby przy hasłach z „długiego ogona”. Potrzeba wyjścia naprzeciw mediom wizualnym związanym z aplikacjami mobilnymi niechybnie zaś wskaże na konieczność współpracy z infuencerami i aktywnymi blogerami. Wszystkie te wskazówki z pewnością usłyszeć powinniśmy od doświadczonych specjalistów SEO.

FOT.Materiały Partnera
UDOSTĘPNIJ
Radio GOL
Jedyne takie sportowe radio internetowe. RadioGOL.pl jako pierwsze w Polsce oferuje profesjonalną współpracę z klubami sportowymi, dla których prowadzone są regularne relacje NA ŻYWO. Ponadto serwis oferuje artykuły, transmisje, komentarze i analizy profesjonalnych ekspertów, specjalizujących się w szerokim wachlarzu dyscyplin sportowych.