We wrześniowych meczach Ligi Narodów z Holandią oraz Walią, reprezentację Polski zobaczymy w nowych trykotach, która łączą biel, czerwień i szarość.

Zostały zaprezentowane koszulki kadry, w których piłkarze będą rozgrywać mecze na mistrzostwach świata 2022 z Arabią Saudyjską, Meksykiem oraz Argentyną. Koszulki wyprodukowała firma Nike, czyli oficjalny dostawca sprzętu sportowego dla reprezentacji. „Z tą jedną koszulką wiążę się niejedno marzenie. Marzenie o piłkarskiej karierze, grze dla reprezentacji, locie z kadrą do Kataru, zwycięstwie z Argentyną, czy… fantastycznym mundialu. Dlatego dziś mówimy o niej – #KoszulkaMarzenie”. 

– Koszulka reprezentacji Polski to jeden z symboli, które łączą cały kraj. Powinna wyrażać marzenia każdego z kibiców. Już w dniu oficjalnej prezentacji nowej koszulki można stwierdzić, że zyskuje miano „historycznej” z racji przełomowego wydarzenia, jakim jest mundial, rozgrywany pierwszy raz w dziejach na przełomie listopada i grudnia – tłumaczy prezes PZPN, Cezary Kulesza. 

– Chciałbym, aby nowa koszulka pozostała w pamięci kibiców jeszcze długo po mistrzostwach świata, stanowiąc również wartość kolekcjonerską. Oznaczałoby to, że nasza kadra odniosła sukces w Katarze. I to jest właśnie moje prywatne marzenie związane z tą piękną koszulką – dodaje.

„Nowe trykoty łączy biel, czerwień i szarość, która na rękawach symbolizuje motyw gniazda orła białego. Koszulki utrzymane w klasycznej tonacji odpowiadają najnowszym trendom, mającym na celu spełnienie wysokich oczekiwań każdego fana reprezentacji Polski, niezależnie od płci, pochodzenia, zawodu, wieku czy miejsca zamieszkania”. 

– Prezentacja koszulki drużyny narodowej jest naszym strategicznym punktem w całej kampanii #KierunekKatar, którą rozpoczęliśmy w marcu, natychmiast po wygranym barażowym spotkaniu ze Szwecją na Stadionie Śląskim. Tamten mecz oglądało ponad 6 milionów kibiców. Jestem przekonany, że w czasie mundialu będzie ich jeszcze więcej, bowiem reprezentacja biało-czerwonych w piłce nożnej jest najbardziej kochaną przez naszych rodaków drużyną w Polsce. Chcemy, aby nowy wzór był atrakcyjny dla każdej generacji kibiców. Stąd też akcja promocyjna polegająca na zaakcentowaniu jej funkcji nie tylko piłkarskiej, ale również lifestylowej – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

https://twitter.com/LaczyNasPilka/status/1570306550111027200

źródło: laczynaspilka.pl / 

UDOSTĘPNIJ