Używanie w swoich działaniach marketingowych akcesoriów zdobionych firmowym logo lub hasłem reklamowym jest bardzo powszechne, zarówno wśród większych, jak i mniejszych przedsiębiorców. Dawniej tego typu gadżety kojarzyliśmy głównie z zachodnimi koncernami, dziś z powodzeniem włączają je w swoją reklamę nawet mikroprzedsiębiorstwa. Ich fenomen polega na połączeniu ciekawego, użytecznego i atrakcyjnego wizualnie gadżetu z trwałą reklamą naszej firmy. Jeśli wykorzystasz odpowiedni produkt, Twój podarunek dla klienta lub pracownika będzie skutecznym nośnikiem reklamowym – działającym, dobrze odbieranym, a jednocześnie nienachlanym.
Subtelna reklama
Wszyscy jesteśmy nieco zmęczeni reklamami. Zewsząd jesteśmy bombardowani impulsami, które mają zachęcić nas do zakupu nowych produktów i usług. Chcemy oczywiście z możliwości, jakie daje dzisiejszy świat korzystać, ale z głową. Dlatego wcale nie przekonują nas reklamy, które czasem nie dają nam żyć, a irytujący jingiel reklamowy wzbudza w nas niechęć. Dobrze odbieramy takie formy promocji, które niosą ze sobą coś pożytecznego dla nas samych. Wręczanie gadżetów reklamowych ma sens, jeśli dobrze dobierzemy produkt pod kątem użyteczności dla naszej grupy docelowej oraz pod względem jakości. Pamiętajmy, tylko dobrej jakości akcesoria marketingowe przyniosą nam zamierzony skutek. Tani bubel, ozdobiony naszym logo, który zepsuje się przy drugim użyciu, z pewnością nie podniesie naszej atrakcyjności w oczach klientów i naszego otoczenia biznesowego.
Jakość to podstawa
Jeśli pragniesz używać w swoich działaniach marketingowych gadżetów z logo musisz zatem kierować się kilkoma podstawowymi zasadami. Po pierwsze wybierać dobre produkty, takie, jakich sam byś używał z przyjemnością. Po drugie dobrać je odpowiednio do osób, którym chcesz je wręczyć. Gadżety reklamowe mogą mieć zastosowanie na absolutnie każdym szczeblu biznesowym, o ile dobrze przemyślimy ich charakter. Świetnie nadają sięna upominki dla pracowników, nie tylko są uprzejmym i dobrze odbieranym gestem, ale też pomagają tworzyć spójny wizerunek firmy, który łatwiej zapamiętać klientom. Mogą być podarunkiem świątecznym dla najlepszych klientów, ale też okazałym prezentem dla długoletnich kontrahentów, gdy chcemy świętować wspólnie sukces biznesowy. Dzięki bardzo szerokiej ofercie Polagift.pl znajdziesz tysiące atrakcyjnych produktów, które pomogą Ci stworzyć wymarzony prezent biznesowy.
Klucz do sukcesu
Trzeci wymóg, jaki powinny spełnić skuteczne gadżety reklamowe to ich atrakcyjność i pewna oryginalność. Upominek musi wywołać uśmiech na twarzy obdarowanej osoby i zachęcić ją do włączenia go do codziennego użytku. Wtedy reklama będzie działać. Bardzo dobrym pomysłem są gadżety reklamowe sportowe, które z powodzeniem możesz wręczyć zarówno swoim pracownikom, jak i klientom. Sport jest czymś, co niemal wszyscy kochamy. Cześć z nas sama jest aktywna, część woli oglądać sport w wykonaniu innych. To otwiera morze możliwości, jeśli chodzi o dobór gadżetów reklamowych. Polagift.pl pomoże Ci wybrać takie, które idealnie zgrają się z Twoim pomysłem na reklamę i charakterem waszej branży. Sportowa odzież, piłki, worki i torby sportowe, bidony, gwizdki, kufle czy zestawy do gier – gadżety reklamowe sportowe to setki produktów, które będą doskonałym nośnikiem Twojej reklamy!