Stoisz przed szansą na zaprezentowanie się podczas branżowego eventu? Dostałeś zaproszenie na specjalistyczne targi, konferencję lub inne tego typu wydarzenie, które zrzesza osoby potencjalnie zainteresowane reprezentowaną przez Ciebie branżą? Nie możesz sobie pozwolić na zmarnowanie takiej okazji. W tym artykule podpowiadamy, w jaki sposób zaprojektować firmowe stanowisko. Zobacz jakie kroki poczynić, aby wzbudzić zainteresowanie dziesiątek przyszłych interesantów!

Widoczne i dobrze zaprojektowane stoisko to prawdziwy klucz do sukcesu na targach

Odpowiedni sposób zaprezentowania produktów lub świadczonej usługi na branżowych eventach nigdy nie należał do najłatwiejszych zadań. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że planujesz znaleźć się w miejscu, w którym roi się od firm konkurencyjnych. Takie marki z całą pewnością przygotowały liczne nowości w ofercie, a ich premiera wypada akurat na datę rozpoczęcia festynu, targów czy specjalistycznych konferencji – to celowy zabieg. Walka z branżowymi gigantami może okazać się zupełnie nieskuteczna w przypadku braku unikalnej wizji na zaprojektowanie stoiska handlowego Właśnie tym elementem możesz pokonać dotychczasowych liderów, którzy od zawsze spijali zdecydowaną większość śmietanki potencjalnie zainteresowanych Klientów. Do stworzenia tego typu pawilonu przydatne okazują się namioty reklamowe, ścianki promocyjne, stojaki typu rollup czy nawet kompleksowe wyposażenie mebli. Wszystkie takie elementy można znaleźć na stronie internetowej firmy Adsystem, renomowanego producenta tradycyjnych i przede wszystkim skutecznych narzędzi marketingowych.

Namioty reklamowe to doskonały sposób na wyróżnienie się. O co jeszcze musisz zadbać?

Już obecność samego namiotu na branżowym wydarzeniu z pewnością rzuci się w oczy przyszłego Klienta. Błyskawiczne zwrócenie na siebie uwagi i pokonanie na tym polu najgroźniejszych firm konkurencyjnych to jednak dopiero połowa sukcesu. Należy zadbać o to, aby firmowe stoisko było odpowiednio wyposażone. Skup się przede wszystkim na flagowych produktach lub usługach w Twoim asortymencie. Do zaprezentowania tego typu elementów niezbędna będzie sklepowa lada. Ogromną funkcjonalnością może pochwalić się jej blat, czyli świetne miejsce do przechowywania ulotek, plakatów czy chociażby broszur z wyszczególnioną ofertą przedsiębiorstwa. Tego typu materiały promocyjne musisz umieścić w ogólnodostępnym i doskonale widocznym miejscu. Sam projekt graficzny tradycyjnych nośników marketingowych powinien przykuwać wzrok Klientów. Prawidłowe wyeksponowanie loga lub hasła reklamowego może przynieść Ci naprawdę dużo wymiernych korzyści. Warto przemyśleć również kwestię darmowych gadżetów: długopisy i notesy od lat cieszą się popularnością. Skorzystaj z niej, a na pewno zapadniesz w pamięci interesanta.

FOT.Materiały Zewnętrzne
UDOSTĘPNIJ
Radio GOL
Jedyne takie sportowe radio internetowe. RadioGOL.pl jako pierwsze w Polsce oferuje profesjonalną współpracę z klubami sportowymi, dla których prowadzone są regularne relacje NA ŻYWO. Ponadto serwis oferuje artykuły, transmisje, komentarze i analizy profesjonalnych ekspertów, specjalizujących się w szerokim wachlarzu dyscyplin sportowych.