Nierzadko okazuje się, że miejsca na rynku po prostu nie ma dla wszystkich – zwłaszcza, gdy jest on nieszczególnie duży. Podjęcie walki jest wówczas nieuniknione. Jak ją jednak toczyć? Internet, jeśli tylko wiemy jak go wykorzystać, może stać się niezwykle skutecznym orężem zdolnym zapewnić nam trwałą przewagę nad konkurentami – także tymi, którzy czają się tuż za rogiem

Zadbaj o to, by trafił do Ciebie każdy, kto Cię potrzebuje!

Co robimy, gdy podczas wyjazdu stwierdzamy, że naszemu pojazdowi przydałaby się szybka interwencja fachowca? Albo gdy znalazłszy się w nieznanym mieście zechcemy skorzystać z oferty lokalu gastronomicznego? Oczywiście bierzemy do ręki telefon i szukamy potrzebnych nam usług w Google. Wyszukiwarka rozpoznaje położenia urządzenia, nie trzeba więc nawet uściślać zapytania, by uzyskać odpowiadające mu wyniki.

Tak samo postępują jednak także ci z naszych potencjalnych klientów, którzy mieszkają tuż obok nas. Możemy wydawać krocie na reklamy w lokalnych portalach czy prasie, jednak gdy zajdzie potrzeba skorzystania z dowolnych usług na miejscu, ich poszukiwanie w większości przypadków rozpocznie się od zajęcia miejsca przed komputerem czy wyciągnięcia innego urządzenia. Dotrzyj więc do jednych i drugich!

Wysoka pozycja w Google jest najlepszym na to sposobem – jeśli tylko będzie zdobywana w odpowiedni sposób. Nie żadnego sensu, by np. zakład fryzjerski konkurował z innymi, znajdującymi się w innych miastach. W przypadku dużych ośrodków, takich jak np. Łódź czy Warszawa, nawet całe miasto to niekiedy za dużo i konieczne może być wskazania konkretnej dzielnicy. Nie jest to jednak żaden problem. Kieruj swoje działania promocyjne tylko do tych, którzy rzeczywiście mają szansę stać się Twoimi klientami! Dziś to możliwe.

Lokalne pozycjonowanie stron wymaga pomocy specjalistów

Brak konieczności stawienia czoła licznym konkurentom z całego kraju sprawia, że możemy osiągnąć rezultat stosunkowo szybko, nie znaczy to jednak, że nakład pracy będzie mały. Pozycjonowanie stron zawsze wymaga rzetelnej optymalizacji witryny, co wiąże się z koniecznością zwrócenia uwagi na wiele kwestii technicznych. Jak zwracają uwagę specjaliści z firmy AFTERWEB, część z nich nie tylko pomaga zdobywać dobre lokaty w Google, ale też ułatwia docieranie do klienta, by wymienić choćby responsywność, czyli przystosowanie do urządzeń mobilnych czy szybkość ładowania.

Aby wyszukiwarka nie miała kłopotów z identyfikacją naszych danych adresowych, trzeba zadbać o ich obecność w sieci, a także na samej stronie. Lokalizacja będzie kwestią istotną także przy budowie bazy linków. Niezwykle pomocna jest ponadto wizytówka w Google Moja Firma – tym bardziej, że umożliwia zostawianie opinii, które przykuwają uwagę kolejnych potencjalnych odbiorców naszej oferty.

Dobrze wypozycjonowana strona nierzadko okazuje się atutem większym niż dogodna lokalizacja. Zadbaj więc o to, nie pozwól, by odebrali Ci go rywale. Stała współpraca z agencją SEM to najlepszy sposób na utrzymanie przewagi nad nimi

FOT.Materiały Zewnętrzne
UDOSTĘPNIJ
Radio GOL
Jedyne takie sportowe radio internetowe. RadioGOL.pl jako pierwsze w Polsce oferuje profesjonalną współpracę z klubami sportowymi, dla których prowadzone są regularne relacje NA ŻYWO. Ponadto serwis oferuje artykuły, transmisje, komentarze i analizy profesjonalnych ekspertów, specjalizujących się w szerokim wachlarzu dyscyplin sportowych.